A Herceg
A játékban őt irányítjuk. Különleges képességekkel rendelkezik, mint mondjuk falonfutás, vagy akrobatikus mutatványok fém csöveken. A kaland során egyre jobb kardokkal gazdagodik Hercegünk, és a végére egy olyan kardja lesz ami a legerősebb szörnyet is egy ütéssel kettévágja.Tud időt visszatekerni és lassítani.
Farah
A másik túlélője a katasztrófának, különleges nyaklánca miatt nem alkult átt szörnyé. Íjjával téríti ellenséges barátainkat jobb belátásra. Néha viszont mint a valóságban isvéletlenül eltalál minket, ami olyankor a legkellemetlenebb, amikor egy rakat csúnya arcú, nem túl barátságos szörny vesz körül és csak egy ütés kell, hogy meghalj. Ilyenkor elnézést kér tőlünk ami nagyon kedves, hiszen valóságban is ezt tennénk, ha hasbalőnénk barátunkat egy nyillal :).A történet előre haladtával érzelmi szálak is szövődnek a Herceg és közte....
Visier
Mondhatnánk inkább Jafar. A gonosz mágus előre tudta, hogy mi fog történni. De ahejett, hogy szólt volna királyának, a helyzetet kihasználva még direkt segített is, hogy a szerencsétlenség előidétződjön. A játék folymán meg ekll vele is márkőznünk.
Sharaman
A herceg apja. Elégedetlen a fia teljesítményével, amivel az éri el, hogy a Herceg bizonyítani akar neki, hogy méltó lesz a királyi tónra. A látnok tanácsaira halgat, hiszen nem tudja, hogy a látnok már rég ellene dolgozik |