Scythian Swordsman - Dark Guard (Kazár Kardos – Sötét Őr)
A Kazár Kardos a Sötét Sereg alapját adja. Klasszikusan képzett katonák, eltették a primitív dárdáikat, és kalapácsaikat. Ezek helyett az Indiában kovácsolt kardokat kedvelik. A Kardosok nagyok – gyakran pár lábbal magasabbak, mint a perzsák. A kemény élet a mezőkőn gondoskodott arról, hogy a Kazár katonák nem csak erősek, hanem hihetetlenül gyorsabbak is – ezzel alkotnak egy halálos kombinációt.
Amikor megfertőzte őket az Idő Homokja, a Kardos átváltozott Homokszörnnyé. Ezeket Homok Őr néven ismerik. A Kos és a Hiéna házakból jönnek. Észre lehet venni, hogy a Hiéna Kardost sokkal nehezebb legyőzni…
arról, hogy a Kazár katonák nem csak erősek, hanem hihetetlenül gyorsabbak is – ezzel alkotnak egy halálos kombinációt.
Amit nem kedvel a Kardos, az a városi környezet. Már megszokták a tágas, nyitott helyeket – ahol vadásznak az ég alatt, ami tele van csillaggal. De a városi környezet legyengítette az érzéseiket – az utcák megzavarják őket. A megmaradt babiloni őrök kihasználták ezt az előnyt… De túl sok Kazár volt – és túl erősek voltak. Babilon szegény emberei már nem sokáig tudnak nekik ellenállni…
Scythian Archer - Dark Archer (Kazár Nyilas – Sötét Nyilas)
A Kazár íjászok híresek a teljesítményükről (lóháton) – végigjárják az északi földeket, mivel vadakat, ellenségeket üldöznek. Képzett íjász, nagyon pontosan céloznak – és van egy sikeres technikájuk, ami az erő és a sebesség keverékéből született. Nem hasonlítanak a szokásos íjászokhoz. Igazából megváltoztatták az íjaikat, hogy közelharcban is tudjanak harcolni. Éles csontokkal vannak ékesítve az íjaik, és ennek köszönhetően el tudják lökni az ellenségeket, akik túl közel merészkednek.
Amikor átváltoztak az Idő Homokja miatt, Homokszörnnyé váltak. Ezeket úgy hívják: Homok Nyilasok.
Dark Reptus (Sötét Reptus)
A Reptus története szomorú – sikárokból sikátorokba mentek. Ők voltak a Babilon új uralkodójának az első áldozatai, mivel a szerencsétlenebbeken gyakorolta az Idő Homokját - a száműzöttek Babilonon kívül élnek. Az eredmény olyan, amit el is lehet képzelni – kevésbé felöltözött, a bőre nagyrészt hiányzik. Így látni lehet az alatta lévő izmokat, és a csontokat. Mint száműzöttek, az emberek elkerülték őket, vagy a csatornába űzték őket, így otthonokat építettek Babilon alatt. Ennek az eredménye az, hogy nagyon érzékenyek a fényre. Amikor fénybe kerülnek, a kezüket a szemük elé teszik, hogy megvédjék a látásukat. Egy bölcs harcos ezt kihasználja…
Sand Gate Guard (Homok Kapu Őr)
A Kígyó Házának a tagjai az erős páncéljukról ismertek, ami kígyó pikkelyekből, és fémből készült. Sok sérülést képesek elviselni. Ezért jelölték őket őrökké. Az Idő Homokja felerősítette őket. A Homok Kapukra figyelnek – amik misztikus gépezetek, és amivel át lehet vinni a seregeket Babilonon. A kardjaik egy speciális varázslattal vannak megáldva, aminek köszönhetően be tudják kapcsolni a kapukat. Ezzel megnyitnak egy folyosót a Palota és a Kapu között, amiből több harcos jön elő. Igazából nem nagyon erősek egyedül, de a Homok Kapu Őrének van olyan képessége, hogy felmentő sereget hívjon. Ami azt jelenti, hogy sosincs egyedül…
Thrall
Mielőtt a Kazárok egyesültek, a Sün háza volt a legkisebb. At tagokat a legrátermettebb emberekből választották ki, azért mert csak a legjobbakat akarták látni a házban. Akiknél úgy döntöttek, hogy nem léphetnek be, azokat vagy elküldték egy másik házba, vagy az éhséggel megölették. Most pedig ezek azok az emberek, akik a legfélelmetesebbek a Kazárok között. A Thrallok olyanok, mint egy sétáló ostromfegyver. Átváltozás után, a Sün házának a tagjai már majdnem megállíthatatlanok. A kitüskézett páncéljukon át a háborús fegyvereikig. Most elit őrként akarnak szolgálni. Kitartás, és szívóság kell a legyőzésükhöz. Nincs gyengeségük. Egy bölcs harcos akkor támadja meg őket, amikor nem figyelnek oda, így meglesz rá az esélye, hogy az előtt ölje meg őket, mielőtt észbe kapnak…
Enchantress
Az Enchantress-ek női szolgák – főleg a Palotában. A vezetőjük a Mahasti (a Macska Háza vezetője). Ezek a nők sokáig voltak szolgálatban, és ezzel a Homokszörny sereg halálos részét képviselték. Az akrobatikus csábítást használják, hogy eltereljék az emberek figyelmét, majd darabokra szelik őket. A táncot, nem szabad összekeverni a tiszta örömmel – mivel ez az Ebchantress-t halhatatlanná teszi a támadások ellen. Természetesen nem tudják örökké csinálni, mert pihenésre is szükségük van. Egy bölcs harcos ilyenkor támadna…
Illusion (Illúzió)
Babilon mindig is egy nagy tolvaj céhnek adott otthont. Hamar szövetséget kötöttek Babilon védelmezőivel. Most először a város történetében, az őrök és a tolvajok együtt harcoltak a városért. Miközben harcoltak, az ellenség vezére látott bennük valamit. Megparancsolta az embereinek, hogy fogjanak el minél többet. A tolvajok nem akartak szövetséget kötni, de amikor megfertőzte őket az Idő Homokja, elvesztették a szabad akaratukat. Ez Illúzióban nyilvánult meg. Mindig távol tartják magukat az áldozataiktól. Nem fognak sokáig várni, hogy eldobják a tőreiket az ellenségbe…
Chameleon (Kaméleon)
Az átváltozásuk előtt, a Kaméleonok arról voltak ismertek, hogy mindig az ellenségek mögé lopóztak. Különleges, természetes festékeket készítettek, hogy átszínezzék magukat, és a ruháikat – legjobban, a sivatagokban, és az erdőkben tudnak elrejtőzni. Az Idő Homokja felerősítette őket, így a Kaméleon Házában minden tag akarattal láthatatlanná tud válni. A bőrük már felveheti a környezetük alakját – szóval folyékonyan eltűnik a szem elöl. Szerencsére, csak az eltűnésre koncentrálnak. Ha valaki óvatos, akkor észre tudja venni őket, mivel lehet hallani a lépteiket. Amint valaki megüti őket, a láthatatlanságuk felbomlik, és könnyen meglehet őket ölni…
Hunter Hounds (Vadász Kutyák)
A legtöbb Kazár Ház kiképez kutyákat vadászjátékokra (főleg sérült ellenségeken). Néhány ház (főleg a Sün) olyan messze merészkedett, hogy ezeket, a kutyákat háborús fegyverré alakítsa. Tüskés páncél és acél karmok megengedik ezeknek, az állatoknak, hogy nekirontsanak az ellenségnek – ezzel komoly sebzést okozhatnak. Az Idő Homokja felerősítette őket: erősebb szagérzet, erős lábak (üldözésre és karmolásra), erős állkapocs tele éles fogakkal. Egyszer ezek az állatok régen vadásztak, de most egy célt szolgálnak. Képesek arra, hogy megérezzék a helyeket, ahol erős koncentrációjú Időhomok van – és tudják kíméletlenül követni a Herceget, amint megérzik. Hogy a helyzet rosszabb legyen, képesek arra is, hogy kiszívják az Idő Homokját a Hercegből. Érdemes megjegyezni, hogy amikor szívják a homokot, akkor képtelenek megvédeni magukat, akármilyen támadás ellen. Egy jól célzott támadás megölheti őket…
|